چجوری تم گهواره رو عوض کردی تیره شده؟
میشه بپرسم چطوری تم گهوارت مشکیه
منم مثل شمام از همون اول مثل نبض میزنه 💙
این چطور سیاه کردی
برا من حالت تاریک نداره گزینش کدوم قسمته؟
عزیزم من عکس سونوتو دیدم مثل منه بمنم گفت پسر عاشقش شدم بخدا😍
چطور تیم گهوارت مشکیه کجا فعالش کنم لطفن جوابم بده😕😐
من جفتم قدامی هست حس نکردم هنوز نمیدونم شاید من تجربه ندارم متوجه نشدم بعضی اوقات بالای واژنم یه نقطه چهار پنج بار نبض بزرگ میزنه یا سیخ میشه هنوز منتظر حباب ترکیدن یا لیز خوردن ام🥹😅❤️
دقیقا زایمانت با منه
منم از هفته ۸ نبضشو حس میکردم از هفته ۱۲ حرکتاشو
منم از هفته ۱۲ حس میکردم
منم همینطوربودم گلم
چون خلفیه زود حسش کردی
من از هفته ده حرکت میکرد
عه منم اینجورم برام 27آبان زده دقیق مثل همیم
نی نی منم ایشالله ۲۸ آبان دنیا میاد🫠
آره عزیزم الان درسته حس میکنی مثل حباب اینا ولی هفته های پایین عزیزم ب خاطر خون رسانی بوده ک حالت نبض احساس میکردی ولی الان تکونهای ریز درسته
و تاریخ زایمانامونم باهم یکی هستیم دقیقا منم ۲۸ ابانم 😍😍
منم جفتم قدامی هست از دیشب خیلی کم کم ک ببخشید جیش داشته باشم میفهمم البته قبلیا خلفی بود خیلی خوب تاین هفته میفهمیدم این چون قدامی ن کم میفهمم سالم باشه انشالله حرکات مهم نیست واسم🥹❤️
برا منم خلفی هست از ۱۵ هفته حرکتاشو حس کردم
عزیزم خیلی حس خوبیه😍😍♥🥰🥺
نینیت پسره عزیزم 😍🤭
اتفاقا اولین حرکتها مثل ترکیدن حباب هست ...به نظرم مامانای لاغر زودتر از مامانای تپل وچاق متوجه بشن
منممثل توام
والا منم هفته ۱۴احتما زایمانم ۲۹ابان هنوز هیچی حس نکردم منم ازاین میترسم چیزی حس نمیکنم
منم حس میکنم حتی ی وقتایی نبض زدنشو هم حس مبکنم
آره قشنگ حس میشه منم ۱۱ هفته اینا بودم قشنگ حس میکردم وول خوردن بچه رو
دقیقا مث من از همون ۵ ۶ هفته کلی نبض و اینا حس میکردم
اگه زیر ناف احتمالا نی نی باشه
من با اینکه قدامی بودم از ۱۸ هفته حس کردم
شاید شما خلفی زود تر حس میکنی عزیزم
بله همینطوره
من از زی ۱۰ هفته این تجربه رو گاها داشتم
منم حس میکنم
ای جانم عزیزم خدا برات حفظش کنه😍
منم از دیشب حس میکنم تکوناشو وول خوردنشو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.