۷ پاسخ

برای من ۳ بعدی و چهار بعدی برای هفته ۱۸ نوشته دکتر انجام بدم

سونو سه بعدی شکمی میگیرن
قبل ۲۸هفته باید بگیری بعدش بچه بزرگ میشه اصلا دیده نمیشه

چرا ضرر داره کسی که مجبوره میگیرین ازش
همه صورت بچه مشخصه

سلام سونوی سه بعدی هست و از ۲۵هفته به بعد میگیرن بهترین موقع برای اینکه عکسشو نگه داری ۳۰هفتس 🥹

عکس سه بعدی عزیزم هفته ۲۷میگیرن بعد اونم چون بچه میره پایین نمیشه گرفت چون صورتش دیگ واضحه نیست و اینکه نه واژینال نیست شکمی هستش هزینشم ۳تومن من پرسیدم

سه بعدی هستش،سونو شکمی فکرکنم برای ان تی و انومالی بگیرن

برای چی میگیرن عکس رنگی رو نیازه حتما ؟

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته هجدهم بارداری
مامان جوجه هانا🐣 مامان جوجه هانا🐣 ۸ ماهگی