من اینجوری شدم مایع گوشم تکون خورده بود وحشتناک بود بخصوص وقتی دراز میکشیدم حس میکردم دارم از بلندی پرت میشم یا انگار دارم غرق میشم تو اب خلاصه جوری وحشتناک بود دراز که میکشیدم حس میکردم الان میمرم رفتم دکتر بهم قرص اکتوسرک داد بعداون هنوزم گاهی دچار سرگیجه میشدم
حامله نیستی؟
فشارت پایین نیست؟
مایع میانی گوشی تکون خورده فک کنم باید برین دکتر
فک کنم مایع گوش میانی تکون خورده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.