من از5ماهگی دادم
دکتر به من گفت نده سنگینه یبوست هم شد گفت میوه ۸ ماهگی اونم اول پخته بعد ابش بعد خودش
بله کمکم بده .اول مزه کنه بعد سرقاشق بده
آره ازخیلی کم شروع کن یه قاشق کوچیک مرباخوری
من دادم عزیزم ولی یه برش کوچیک تو پستونک میوه خوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.