۵ پاسخ

من از5ماهگی دادم

دکتر به من گفت نده سنگینه یبوست هم شد گفت میوه ۸ ماهگی اونم اول پخته بعد ابش بعد خودش

بله کم‌کم بده .اول مزه کنه بعد سرقاشق بده

آره ازخیلی کم شروع کن یه قاشق کوچیک مرباخوری

من دادم عزیزم ولی یه برش کوچیک تو پستونک میوه خوری

سوال های مرتبط

مامان دُردونـھ 🎀 مامان دُردونـھ 🎀 ۱۳ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۸ ماهگی
مامان محمد شاهان🩵👶 مامان محمد شاهان🩵👶 ۵ ماهگی
مامان دلانا🥹🐥 مامان دلانا🥹🐥 ۱۲ ماهگی
مامان ریحانه خانوم🌸 مامان ریحانه خانوم🌸 ۱ سالگی