ولکن بابا بفکر زاییدنشم باش
وقتی بدنیا اومد شیرخشک بهش بده مث پفی باد کنه برات
فکر میکنم به ژنتیک ارتباط داره بعضی ها مادراشونم بچه های ریز اوردن خودشونم الان بچه های ریز میارن به ژن هستش
عزیزم سعی کن اگه طبیعی می. خوای بدنیابیاری توفکرچاق. شدن نینی. نباش خودت اذیت می. شی ایشالله بعدبدنیااومدن شیرتوتقویت می. کنی تپل. می. شه
فسنجون ولی یبوست میگیری
برو من بچم ۳۵۰۰ بود مردم تو زایمان سرش گیر کرده بودسالم باشه بیخیال شو
والا من تغذیه معمولی، تازه وگان هستم. نی نی اولم۳٫۵بود . بفکر زاییدن باشید پاره نشید
من هیچ چیز خاصی نخوردم همه چیزای معمولی پسرمم ۳۶۰۰ بود.
بستنی و مور شنیدم خوبع
من انجیر خشک زیاد میخوردم پسرم 4و300بود
عزیزم وزن بچه از ۳۵۰۰ بیشتر باشه میکن خوب نیست هرچیزی حدی داره از دکتر بپرس بچه سالم از ۲۸۰۰ تا ۳۵۰۰ بزن گوگل توضیح کامل داده
والا من ماه اخر دکترم همه چیو برام حذف کرد گفت وزن بچه زیاده🤨تازه کلی بهم اتهام قند زد
یکی از اشناها ۲۰ روز اخر روزی چندتا بستنی میخورد بچش خوب وزن گرفت
سوال منم هس
واقعا سوال خوبی پرسیدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.