من میخک میزاشتم روش یاعنبرنسادودمیکردم روی دندونم 😀
دکترم بهم گفت اگردیگه خیلی دردداشتی استامینفون ساده بخور
بچتو چجوری نگهداری میکنی؟
سلام وقت بخیر
میشه لطف کنید تایپکقبل منو بخونید
سلام من توی بارداری دندونم پودرشد توی دهنم ولی ریشه و نصفش بود و نمیشد درستش کنن رفتم پیش خانم دکتر دندون پزشک خداخیرش بده واسم بقول خودشون پانسمانش کرد که تا زایمانم دیگه درد نگرفت بعدش رفتم کشیدمش
یکم قطره میخک استفاده کن زود آروم میکنه ...
حتما باید بری دکتر، درد و عفونت دندون برای بچه ضرر داره
عزیزم باید بری دکتر
عفونت خطرناکه
من قبل بارداری همه دندونامو درست کردم الان یکیش داره خراب میشه🫥 با اینکه جنس دندونام عالیه
کلا بارداری دندون رو داغون میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.