ایرادی نداره فک کنم من تا الان چند بار انجام دادم مشکلی نداره چون از دکتر پرسیدم نگفت ضرر اینا داره
چهار ماه به بعد شنیدم ولی من خودم ماه آخر میخوام انجام بدم
من ماه هفت زدم
من از اول انجام میدم مشکلی نداره دکترم منع نکرد فقط گفت رنگ مو نذار تا ۴ماه
اگه سزارینی فکر نکنم تا آخر بذارن
فکر کنم هفته ها اخر موردی نباشه دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.