خانوما کاشت ناخن از چند هفته مجازه؟

۶ پاسخ

ایرادی نداره فک کنم من تا الان چند بار انجام دادم مشکلی نداره چون از دکتر پرسیدم نگفت ضرر اینا داره

چهار ماه به بعد شنیدم ولی من خودم ماه آخر می‌خوام انجام بدم

من ماه هفت زدم

من از اول انجام میدم مشکلی نداره دکترم منع نکرد فقط گفت رنگ مو نذار تا ۴ماه

اگه سزارینی فکر نکنم تا آخر بذارن

فکر کنم هفته ها اخر موردی نباشه دیگه

سوال های مرتبط

مامان Arad💙 مامان Arad💙 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آوینا🤍🕊 مامان آوینا🤍🕊 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین هفته بیست‌وچهارم بارداری