خطرناک نیس ولی خب خونریزیای قاعدگیش شدبد و درداشم شدیدع
من هیستروسکوپی کردم اصن درد نداشت یروزه ام سرپا شدم
عزیزم چیز نگران کننده ایی نیست دختر عموی منم داشت.
یه جراحی خیلی ساده هست که فقط اون پولیپ رو برمیدارن یه روز میخوابی فرداش میری خونه ات و کمی استراحت میکنی فقط اصلا سخت نیست.
من پلیپ داشتم هیستروکوپی کردم دراوردم اصلا اصلا خطرناک نیس
اگه بخای دوباره باردار بشی فکر کنم عمل میکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.