مامانا پولیپ رحم یعنی چی نیاز به عمل داره خطرناکه؟

۴ پاسخ

خطرناک نیس ولی خب خونریزیای قاعدگیش شدبد و درداشم شدیدع
من هیستروسکوپی کردم اصن درد نداشت یروزه ام سرپا شدم

عزیزم چیز نگران کننده ایی نیست دختر عموی منم داشت.
یه جراحی خیلی ساده هست که فقط اون پولیپ رو برمیدارن یه روز میخوابی فرداش میری خونه ات و کمی استراحت میکنی فقط اصلا سخت نیست.

من پلیپ داشتم هیستروکوپی کردم دراوردم اصلا اصلا خطرناک نیس

اگه بخای دوباره باردار بشی فکر کنم عمل میکنن

سوال های مرتبط

مامان قلبام مامان قلبام ۴ ماهگی
مامان دخملام عسل وغزل مامان دخملام عسل وغزل ۲ سالگی