۱۰ پاسخ

شربت کولیکیز گرم چر من از هردوتاش میریزم توی شیرش میدم میخوره الان خیلی راحته هر دفع شیر درست میکنم بهش میدم

الان هر ٢روز يه بار دستشويي ميكنه و أصلا هم اذيتي نيس براش البته گفت دور مقعدان يه مقدار قرمزي داره هر روز توي تشت اب ولرم يه قاشق چاي خوري نمك ميريزم و ميشينه مقعدشم خوب شده

عزيزم مطمئني از كوليك نيس گريه هاش برو دكتر بزار معاينه كنه بهتر راهنماييت ميكنه منم اول فكر ميكردم پسرم يبوست داره اينجوري داره به خودش فشار مياره بعد فهميدم از كوليك دكترم براي بهتر كار كردن روده ش قطره پروكيد پويا داد و واقعا بعد به هفته جواب داد

عزیزم خواهش میکنم نه شیاف استفاده کن نه گوش پاکن من عذاب وجدان گرفتم بخدا دکتربردم گفت اصلا نباید گوش پاکن وشیاف استفاده میکردی

پشتشو باروغن زیتون چرب کن

اگه کولیک‌ داره اینفاکول عالیه

بی بی کر بده و شیاف گلیسیرین

شربت بگر 💔💔💔💔دکتر بیبر میته

بیبی کر بده و مقعدشو و دور مقعدشو با گوش پاکنی ک زدی تو روغن زیتون هر ی ساعت چرب کن و همینجور دور نافشو اروم ماساژ بده

شیاف. بیزار لطفا شیر خشت گیگوز ندی وقتی یادم میاد بچم یبوست داشت قلبم درد میگیره

سوال های مرتبط