۱۱ پاسخ

نه بابا، پسر خواهر من نگا میکرد زودم زبون باز کرد الانم ماشالا کلاس هفتم فوق‌العاده باهوش و درس خون

نه باعث پیش فعالی و پرخاشگری در آینده میشه

نه پسر من الان ۱۶ ماهشه ،کم کم داره جمله میگه
ولی گوشی عمرا نمیدم بهش.
هرچند تی وی هم برای چشم خوب نیست

خوب نیست تلویزیون نباید زیاد بزاری نگاه کنه

به نظرم من که نه اصلا ربطی نداره

نه عزیزم اتفاقان تلوزیون ک حرف میزنه زود ترم زبون باز میکنه اینارو از کجا درمیارین خدایی پرخشاگر و پیش فعالو فقط واس چشماش من شنیدن زیاد نزار نزدیک

کدوم متخصص اینو گفتع 🙄

تا حدودی تاثیر داره دختر برادرم زیاد برنامه کودک نگاه میکرد هنوز ک هنوز داره ۴سالش میشه درست بلد نیست حرف بزنه

آخه تلویزیون فقط گوش دادنه چیزی نیست که بچه بخواد جواب بده یادبگیره

بچه در آینده پرخاشگر میشه عزیزم

ن دخترم نگاه میکنه که الان ۷ماهشه میگه ماما

رو مغز تاثیر داره کلا

سوال های مرتبط