من خودم خیلی دوس دارم برم ولی به دردسرای بعدش نمی ارزه و استرساش
من دختر خالم بارداربود ۳ماهش تموم شده بود رفت استخر خون ریزی افتاده کلی خرج دکتر سونو کرد چون اب جکوزی براش بد بود ونزدیک بود بچش سقط بشه
من از دکتر پرسیدم گفت مشکل نداره فقط شنا نکن جکوزی نرو البته هفته م از شما بیشتر بود بعد ک رفتم سه ساعتی تو اب بودم دوروز یکم سوزش داشتم یکمم زیر دلم درد میکرد بنظرم نرو ولش کن یا اگر خیلی دلت میخواد در حد ی ساعت بمون
خیلی بده پر از الودگی و عفونت و بیماری های زنانه من ک پامو استخر نمیزارم🤢🤮
نرو به نظرم
هم عفونت میاره هم خدای نکرده لکه بینی
آره ضرر داره نری بهتره
اره عزیزم نری
خیلی استخر عامل عفونته به نظر من عقلانی نیست تو بارداری
استخر رفتن با اون حجم کلر
معلومه که ضررداره چه سوالیه
بله ضرر داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.