خانما استخر توی بارداری ضرر داره یاچی؟

۱۰ پاسخ

من خودم خیلی دوس دارم برم ولی به دردسرای بعدش نمی ارزه و استرساش

من دختر خالم بارداربود ۳ماهش تموم شده بود رفت استخر خون ریزی افتاده کلی خرج دکتر سونو کرد چون اب جکوزی براش بد بود ونزدیک بود بچش سقط بشه

من از دکتر پرسیدم گفت مشکل نداره فقط شنا نکن جکوزی نرو البته هفته م از شما بیشتر بود بعد ک رفتم سه ساعتی تو اب بودم دوروز یکم سوزش داشتم یکمم زیر دلم درد میکرد بنظرم نرو ولش کن یا اگر خیلی دلت میخواد در حد ی ساعت بمون

خیلی بده پر از الودگی و عفونت و بیماری های زنانه من ک پامو استخر نمیزارم🤢🤮

نرو به نظرم
هم عفونت میاره هم خدای نکرده لکه بینی

آره ضرر داره نری بهتره

اره عزیزم نری

خیلی استخر عامل عفونته به نظر من عقلانی نیست تو بارداری
استخر رفتن با اون حجم کلر

معلومه که ضررداره چه سوالیه

بله ضرر داره

سوال های مرتبط

مامان مامان ویدا مامان مامان ویدا هفته بیستم بارداری
مامان ما🌛ان مامان ما🌛ان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان .....‌ مامان .....‌ هفته بیستم بارداری
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری
مامان آبنبات مامانی مامان آبنبات مامانی ۶ ماهگی
مامان دیار🌱✨ مامان دیار🌱✨ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دونه انار🫀👼 مامان دونه انار🫀👼 هفته سیزدهم بارداری
مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کلوچه مامان کلوچه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نجلا مامان نجلا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان تو دلی مامان مامان تو دلی مامان ۴ ماهگی