ببین من موقعی که تازه زایمان کرده بودم نوک سینه هام زخم شده بود و خون میومد
هرچی هم میزدم خوب نمیشد
تا اینکه یکی بهم گفت قلم گوسفند خوبه
اونو چند باری زدم کلا خوب شد
قلم گوسفند بخر یا اگه تو فریزر داری نیاز نیست بخری همون درآر و مغز استخونشو بزن به نوک سینه هات
واقعا برا من معجزه کرد
با چندبار زدن کلا خوب خوب شد
پماد شقاق اگزاسین یا ژنو بیوتیک بزن
وای منم ترسم از اینه خیلی دردناکه سر پسرم تا وند روز غش میکردم
شیر خودت بهش بزن ابجی
هیچ چیز بهتر از روغن زیتون نیست. اگه بچه هم بخوره ایراد نداره
پماد ویتامین آ+د زدم من زود خوب کرد
خواستی بگو عکس پماد رو بذارم برات
بین سینه من و پستونک و متوجه نمیشد میخواست سینمم مثل پستونک راحت میک بزنه زخم میکرد.خیلی سخت بود همش پماد و سلفون دستم بود.
من پستونک میدادم .بعد دو سه فته پیش اذیت میکرد سینمو نمیگرفت دیگه پستونک ندادم.بعد اون که پستونک و قطع کردم دیگه زخم نشد سینم.چون خودمم متوجه بودم که دهنشو کامل باز نمیکنه که سینمو بگیره.
پستونک میدی به بچت؟
پماد دپانتکس.من یکم میزنم بعد روشو سلفون میکشم ولی حتما حتما قبل شیر دادن باید شسته بشه.عالیه یکی دوبار بزنی زود زخمتو خوب میکنه
دکتری که منو زایمان کرد.یه پماد برام همون بیمارستان نسخه نوشتا بود ارزون بود ولی عالی جواب میده
کرم شقاق سینه هیدرودرم بگیر
از شیر خودت بمال نوک سینه هات
روغن زیتون هم خوبه فقط فکنم بعد که میخوای شیر بدی به بچه باید بشوری سینتو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.