۹ پاسخ

باید دکتر بگه

نه خیلی زودهه

بنظرم نه عزیزم بزار حداقل وارد ۵ ماه بشه عجله نکن اصلا من خودم وارد ۶ ماه بشه میخام بدم

نه عزیزم باید بعد واکسن ۶ماهگی شروع کنی
بچه ای ک نه رفلاکس داره نه وزنگیریش مشکل داره رو الکی زودتر کمکی نمیدن،انگار تو گهواره مد شده همه میخوان از ۴ماهگی شروع کنن به کمکی دادن😂

ما به کانال داخل روبیکا داریم که نکات تغذیه تکمیلی و دستور غذای رایگان هر روز میذاریم اینم لینکش👇👇👇madaraneehhh@

نه نمیشه

نه عزیزم اگر دکتر نگفته نه ‌.

یکم زوده

خیر تا ۵ونیم الی ۶ ماهگی

سوال های مرتبط