۴ پاسخ

اشکال نداره روزی سه تا ده دقیقه براش وقت کامل بزار بدون موبایل بدون بلند شدن حداقل بزار حس توجه و محبت رو بگیره که کمبود پیدا نکنه

من باز با بچه اولم اینطورم اونم خیلی اذیتم میکنه دوس ندارم دعواش کنم اما مجبورم میکنه

منم همین طورم😔

اوف خواهر چطوری آنقدر دقیق حرف های دل منو زدی
منم دقیقا همین جوری ام همش فکر قسط و قرض و بدهی و بیکاری شوهرممم بخدا دیگه نایی نمیمونه براش وقت بزارم

سوال های مرتبط

مامان fatemeh مامان fatemeh ۳ سالگی
سلام خانما . شما چند وقت یه بار برای بچه هاتون . لباس بیرونی و اسباب بازی .‌ یا خوراکی مفید میگیرید؟
نمیدونم‌چرا یهو دلم گرفت ناراحت شدم برا دخترم پدرش اصلا نمیزاره براش لباس و اسباب بازی اینا بگیرم یا حتی نمیزاره یه خانه بازی ببرم .
دخترم نه عید براش لباس خرید الانم که داره تابستون تموم میشه ماهنوز براش لباس نگرفتیم . تیشرت های پارسالی رو میپوشه که بشدت کهنه شدن . یا اسباب بازی اصلا هیچی نداره فقط یه وسایل پیکنیک و چندتا لگو داده دوتاام عروسک همین . دلم براش خیلی خیلی میسوزه .
دخترم همه چی آرزو شده براش یکسال بیشتره از گوی موزیکال میخواد نشده بخرم یا از کنار مغازه میگزریم فقط نگاه میکنه با خودش میگه اینو بخریم و تمام دخترم تو حسرت عروسک مونده براش بگیریم . ن تختی گرفتیم ن هیچی . اعصابم شدیدا خورد شده .
همیشه اخلاقش همینه هی آروم میگم بچه لباس نداره انگار ن انگار باید یه دعوای شدید راه بندازم بلکه ببرمارو جیزی بخریم . واقعا چیکارش کنم من .
فقط دارم اشک میریزم ک دخترم لباس هارو باحسرت نکاه میکنه تو مغازه .
یا چند روز پیش بشدت گریه میکرد ک دوچرخه میخواد . اگه دلش رو داشته باشه بهترین برندارو هم میتونه بگیره ولی نمیخواد