ماستلا روزانه
سودوکرم برای مواقع سوختگی
جز اینا هیچی نمیزنم
برای جلوگیری کرم تالک فیروز یا پیشگیری ایروکس میزنم ، برای سوختگی سودوکرم دارم
سودوکرم بگیر
هرکی گفته هرموقع بزنی عادت میکنه اشنباه گفته من دخترم استفاده کردم سوختگی بدنش خوب شد دیگه نزدم
کالاندولا 100در100بهتره هرموقع پوشکش عوض کردی بزن من استفاده میکنم
من برای پیش گیری إن إن یا کالاندولا میزنم
کالاندولا
ان ان
هر روز نبایذ بزنی که
هروقت بچه پاهاش سوخت
بعدشم حتی الامکان نباید بذاری بسوزه
بعضیا مث زنداداشای من انقد شستن بچه رو طول میدن طفلک بچه حق داره پاهاش بسوزه
هیچی بهتر از شیر خودت نیس
من شنیدم روغن نباتی😐😐در عرض ۱ساعت خوب میشه
من برا پسرم اردن در زرد استفاده میکردم وقتی که میسوخت عالیه قیمتیم ندارم داخلش روغن ماهی هم داره با یکبار زدن کلی بهتر میشد
اره هربار نباید بزنی وقتی مشکلی نداره پوست. کالاندولا و زینک اکساید
من سردخترم فقط روغن زیتون اصل میزدم عالی بودا
من پماد سوختگی ماما بیبی گرفتم درصد رضایتش بالا بود،قیمتشم مناسبه
تالک و زینک فیروز من بیبی کوکول و یه پماد خارجی گرفتم مفت نمی ارزید همونجوری مونده ،فیروز هزار بار بهتره
وا چ ربطی داره؟پوست تاحساس باشه نیازه بزنی
گردن لای پاش پشت گوشش گاهی میسوزه
من زینک و کالاندولا گاهی روغن زیتون میزدم عالی بودن
من کالاندولا برای پسر بزرگم استفاده کردم برای این یکی بچمم خریدم عالیه
کالاندولا
پماد کالاندولا عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.