خانوماداخل واژنم مثل قلب میزنه ازچی هست؟؟طبیعیه؟؟

۶ پاسخ

بارداری.

سکسکه هست ب احتمال زیاد😍منم این هفته ای ک گذشت حس کردم،بارداری قبلیم ۲۵ هفته حس کرده بودم

سکسه چه زود فمیدی سکسه معمولا از ۳۰ بعد که ریه هاتشکیل میشه میزنن

اگه نبض مداوم حس میکنی و بچه سرش همونجا هست داره سکسکه میکنه

اون حرکات نی نیه

سوال خوبیه حالا برا تو مثل قلبه برا من انگار سپزن میزنن
میترسم پاره بشه یوقت کیسه اب😐

سوال های مرتبط

کوثر کوثر قصد بارداری
مامان بنیتا مامان بنیتا ۸ ماهگی
مامان فاطمه و تودلی💙 مامان فاطمه و تودلی💙 ۱۰ ماهگی