۵ پاسخ

بله من دوبار بوتاکس کردم متاسفانه هر دوبار پلکم افتاد از ترسم دیگه نزدم هر بار هم حداقل دوماه طول کشید بهار بشه امیدوارم مال شما زود برگرده

درست میشه بوتاکس ربطی ب پلک نداره احتمالا ورمی چیزیه

چرا تزریق اخه گلم

کمککککک

سرت آوردی پایین؟

سوال های مرتبط