برا نفخش اینفاکول بگیر ابرو اتیشه راحت میشی
عزیزم مواد کافئین دار شبا سعی کن نخوری روزا بخور( مثلا چای یا قهوه)
برا کولیکش من پدیا بست میدم بعد شیر ۸ قطره فورا آرومش میکنه و میخوابه
شبا هر ساعتی ک میخای بخوابه نور رو به حداقل برسون و اطرافش صدا نباشه
از ۳ ماهگی بهتر میشه
آخر دو ماهگی
میگن تا سه ماهگی خوب میشن💔
الهی بگردم عزیزم خیلی سخته، منم همش منتظر بودم کولیکش تموم بشه که خداروشکر بعد از سه ماهگی خیلی آرومتر شده ولی عوضش خوابش تنظیم نمیشه، شبا بیداره روزا خواب☹️ خلاصه که همیشه یه چالشی هست
میندازیم تو پتو میخوابه دوباره هزار بار پا میشه😭🤦♀️
همه مامانا این دوره رو میگذرونن منم مثل تو خیلی خسته شدم و بودم شب تا خود صبح بچم پلک رو هم نمیذاشت🥲
اواخر دوماهگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.