۹ پاسخ

برا نفخش اینفاکول بگیر‌ اب‌رو اتیشه راحت میشی

عزیزم مواد کافئین دار شبا سعی کن نخوری روزا بخور( مثلا چای یا قهوه)
برا کولیکش من پدیا بست میدم بعد شیر ۸ قطره فورا آرومش میکنه و میخوابه
شبا هر ساعتی ک میخای بخوابه نور رو به حداقل برسون و اطرافش صدا نباشه

از ۳ ماهگی بهتر میشه

آخر دو ماهگی

میگن تا سه ماهگی خوب میشن💔

الهی بگردم عزیزم خیلی سخته، منم همش منتظر بودم کولیکش تموم بشه که خداروشکر بعد از سه ماهگی خیلی آرومتر شده ولی عوضش خوابش تنظیم نمیشه، شبا بیداره روزا خواب☹️ خلاصه که همیشه یه چالشی هست

میندازیم تو پتو می‌خوابه دوباره هزار بار پا میشه😭🤦‍♀️

همه مامانا این دوره رو میگذرونن منم مثل تو خیلی خسته شدم و بودم شب تا خود صبح بچم پلک رو هم نمیذاشت🥲

اواخر دوماهگی

سوال های مرتبط

مامان دلارا مامان دلارا ۵ ماهگی