۳ پاسخ

وای خیلی بده درکت میکنم
فقط نزار بخوابه آب بزن به صورتش از ۷ شب اونور دیگه نزار بخوابه تا ۱۲ دیگه بزار بخوابه تا عمیق بخوابه

هی دارم میمیرم از خستگی دیگه واقعا نمیشکم

اصلا خوابش عمیق نمیشه ؟

سوال های مرتبط

مامان قلب کوچولوم💙 مامان قلب کوچولوم💙 ۹ ماهگی
مامان نوردلم💙خدا مامان نوردلم💙خدا ۱۵ ماهگی