۲ پاسخ

لباس راحت تنش کن پوشک سایز بزرگ تر .استامینفون بهش بده الان وزنش هرچی هست 2 برابر وزنش قطره بده

هیچی یه پوشک براش ببر وشیر
من بعدش که پوشکش کردن دیگه شلوار پاش نکردم تو همون پتو پیچیدم آوردم خونه ، ده روزش بود خیلی اذیت نشد
ایشالله نی نی شما هم اذیت نمیشه

سوال های مرتبط

مامان نوردلم💙خدا مامان نوردلم💙خدا ۱۵ ماهگی
مامان هامین🐧❤️🐧 مامان هامین🐧❤️🐧 ۸ ماهگی