۵ پاسخ

ای روله پسر من سه ماهشه بدتر شده ۷ صبح به زور میخوابه
بخدا رنگ به روم نمونده
راستی نبردیش پیش سلگی آخر هفته میاد
هرچند من تمام متخصص های نهاوند بردمش فایده نداشت آخرش شادیانی گفت حساسیت پروتئین گاوی داره
رعایت میکنم از گرسنگی مردم فقط تعداد جیغ بنفش کم شد ولی همچنان شب نخوابی

تا دوماه یا س ماه همینطوره اگه زور میزنه کولیکه اگه شکمش دست میزنی سفته نفخ داره اگه که بیقراری میکنه بدون دلیل بغلش کن راه برو اروم میشه

کولیک داره شبا بهش اینفکول بده بخوره دردشو میندازه و اگر شیر خشک بهش میذی شاید شیر خشکش سنگینه براش

شاید دلپیچه داره

شکمش کار میکنه؟!

سوال های مرتبط

مامان پرتقال🍊لیمو🍋 مامان پرتقال🍊لیمو🍋 ۱۱ ماهگی