عوارض بعد سزارین😭😭😭خیلی درد دارمممم

۷ پاسخ

اخ اخ منم خیلی درد دارم😭

چرادردداری من اصلادردی نداشتم یکباره شیاف نذاشتم

من هنوزم بعضی وقتا دردای وحشتناک میاد سراغم خدا بخیر بگذرونه

من طبیعی بودم بعد ده روز هنوز پارم الان هم که بخیه ها عفونت کرده

تا میتونی راه برو به نظرم

بعد 6 روز؟؟؟

شیاف بذاد

سوال های مرتبط

مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۴ ماهگی