دکتر گفت روز اول هر ۲ساعت ۵سیسی روز دوم۷سیسی روز سوم۱۰سیسی روز چهارم ۱۵سیسی یهو از ۳۰تا شروع نکنید معده بچه خیلی کوچیکه
نان یک دارم میدم
اپتامیل یک
نوک سینه ت فشار بده
ترشح کره مانند خارج میشه
همونو بده نینی
خ مقویه
انتی بادی داره و پروتئین ق جذب
قند متعادل
شاید چندروز کره خارج شه همه رو بهش بده
بعد شیر نارنجی میات
ان شاء الله اونموقع خودش میجوشه
نان ۱
فقط سینه رو تندتند بده راه میوفته من اصن شیرخشک ندادم
گیگوزبرای روزای اول خیلی خوبه سبکه نفخ وکولیک خیلی کمه به شیرمادرهم نزدیکه
عزیزم نی نی دنیا اومد 🥹
چطور بود دکتر حقی ؟
اصلا ندادم
ا همون روز اول با شیر خودم
سینتو بزاردهنش مک بزنه
هرچی بیشتر مک بزنه بیشتر شیر تولید میشه
چیز مقویم فراموش نشه
من آپتامیل میدم ولی کممم اکه نصف آپتامیله نصفش شیر خودمع
آپتامیل بردم بیمارستان و چند روز اول تا شیرم بیاد میدادم
بلید بدی یه سره مک بزنه سینتو تا شیرت راه بیوفته اگه فقط شیر خشک بدی دیگه قشنگ خشک میشه
روز ۶ شیر میاد توی سینه ات .دکتر میگفت معده بچه در حد یه گیلاس همون آغوز یه قاشق مربا خوری هم سیرش میکنه من یادم بعد ار کلی تلاش واسه سینه گرفتن خودم آغوز رو با قاشق بهش مبدادم
من ۲ روز اول نان ۱ میدادم بعدش کلا قطع کردم فقط شیر خودم میدادم ولی توصیه میکنم در حد شیر کمکی حتما شیر خشک بدین چون با شیر خودتون همیشه دستو پاتون بستس حتی ابم نمیتونین بخورین
اپتامیل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.