عزیزم چون الان میخوای شروع کنی از فرنی شروع کن
ارد برنج یه قاشق چای خوری با اب سرد بزار روگاز تا ربع ساعت میگن
اگ ابش کم شد بهش اب اضافه کن
بعد که درش اوردی ازش جدا کن از حرارت که افتاد بهش شیر خودت یا یه پبمونه شیر خشک درست شده اضافه کن
تا سه روزاینو بهش بده
بعد بهش یه ذره کره اضافه کن
بعد حریره بادام
که کم کم متوجه بشی بچت به چیزی حساسیت داره یا نه
هر کدوم رو کم کم سه روز تکرار کن بعد چبزای دبگه مرحله ای بهش اضافه کن
سلام اونجا سوال پرسیدی، گفت و گو هم بسته است. ببین با چا جی پی تی عکساتودرست کن، بزن رو سنجاقه عکس رو بده بهش بگو برات چه کارایی کنه.
اره میشه
برو تو قسمت ابزار پایینش نوشته پختنی اونجا 6 ماه رو انتخاب کن طرز تهیه برات میزاره
اگر قبلا دادی میشه. اگر تازه میخوای شروع کنی . نه باید هرکدوم رو جدا تست کنی حساسیت ندا
میشه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.