۴ پاسخ

منم همینم دیگه آخراشه واسه اونه

آدم استرس میگیره من از صبح بیدار شدم از کمردرد نگرانم هنوز به کارام نرسیدم یه وقت نیان این بچه هامون😬

منم گاهی درد پریودی میگیزم

منم همینجوری هستم فکر کنم طبیعی باشه من که یهو درد شدید میگیرم

سوال های مرتبط

مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد
مامان الوین 🤍👶🏻 مامان الوین 🤍👶🏻 ۱۰ ماهگی