۹ پاسخ

اگه میخوای من دارم ارزون‌تر پسرم اصلا استفاده نکرده نمنشست توش با جعبه مونده گوشه خونه

سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم تم ماهگرد بارداری دندونی آشپزباشی حمام پاییزه یلدایی عیدنوروزو...کسی خواست روبیکا پیام بدین ۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳

اره عالیه

خوبه ولی باید کنارش باشی خودش نندلز

بنظر من پایه دار بهتره، من کیوت پلاس دلیجان خریدم براش خیلی خیلی کاربردیه، ولی اگه زیرش چرخدار بود بهتر بود، مدل میلان دلیجان بهتره

منم دقیقا همینو برای پسرم چندماه پیش خریدم خیلی خوب و کاربردی هست

عزیزم شما نمیخوای کوچولوتونو عکسش و درست کنی؟پشیمون نمیشی عزیزم

صندلی پسر من همینه
وای چقد گرون شده من یکو پونصد خریده بودم
خیلی خوبه مخصوصا اگه کمکی نداری
من پسرمو میشونم تو صندلی راحت غذا شو میدم خیلی کارمو راه انداخته و پسرمم توش میذارم غذا شو تقریباً کامل میخوره
ولی وقتی نمیذارم حواسش پرت میشه و میرخ این ور اون ور

یا خداااا شده ۳۶۰۰؟؟؟؟؟😐

من از نزدیک رفتم دیدم خیلی سایزش کوچیک بود جنسشم خیلی پر پری بود

نگرفتم رفتم یه مارک دیگه گرفتم

سوال های مرتبط

مامان ریحانه سادات مامان ریحانه سادات ۱ سالگی
مامان پارسا کوچولو مامان پارسا کوچولو ۱ سالگی