میان وعده،،،، نینی

تصویر
۹ پاسخ

گردو و موز برا بچه خیلی بده ماست هم همینطور معدش سرد میشه و رفلاکس یا ترش می کنه

برای ایده گذاشتن بر ماهاا..🤭

مگه نمیگن تازه از ۵ یا ۶ ماهگی باید با لعاب برنج شروع کرد پس اینا چیه به بچه ها میدین😕

چجوری درست مکنی بچت مخوره ۴ ماهه

زوده عزیزم

وای من به پسرم فرنی ساده میدم دل درد میشه فکنم ازینا اگر بخوره دیگه کلا بهم بریزه
نوش جونش

سلام عزیزم خوبی کار نمیخاینhelnzagami@ پیام بده روبیکا

ب بچه چهار ماهه از اینا میدین؟!!!!

از ۴ ماهگی موز

سوال های مرتبط

مامان كيـان🩵نـيهــان🩷 مامان كيـان🩵نـيهــان🩷 ۶ ماهگی
مامان آروشا مامان آروشا ۱۵ ماهگی
مامان كيـان🩵نـيهــان🩷 مامان كيـان🩵نـيهــان🩷 ۶ ماهگی
مامان كيـان🩵نـيهــان🩷 مامان كيـان🩵نـيهــان🩷 ۶ ماهگی
مامان امیرعباس‌وپناه مامان امیرعباس‌وپناه ۱۶ ماهگی
مامان كيـان🩵نـيهــان🩷 مامان كيـان🩵نـيهــان🩷 ۶ ماهگی
مامان 🍒Jana🦩panah🍓 مامان 🍒Jana🦩panah🍓 ۱۶ ماهگی