رفتی دکتر ؟ چیشد ؟
گلم برو بیمارستان ی چک کنن انشاالله ک چیزی نیست
برو زایشگاه چکت کنن
عزیزم باید بری بیمارستان و چک بشی
پاشو زود برو بیمارستان
برو دکتر کنترل بشی
برو زایشگاه چککنن
اگه دور از جون نشتی باشه باید سرم تراپی بشی
ان شاالله که چیزی نیست
چرا نمیری دکتر
برو زایشگاه بیمارستان عزیزم ازت تست بگیرن ببینن نشتی کیسه اب یان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.