خانما میشه عسل خورد ؟؟؟

۶ پاسخ

عسل ضرر داره عزیزم بهتره نخوری

عشل طبیعی خیلی گرمه بهتره نخوری اگه خیلی هوس کردی در حد یه قاشق اشکال نداره

کم مصرف کنید بخاطر تاثیری که روی قندخون می‌ذاره....
مصرف روزانه اش مجازه در حد یک قاشق مرباخوری

عسل گرمه زیاد خوردنش باعث سقط میشه

من شنیدم ضرر داره
نمیدونم بازم🫠

من ک تا یک هفته پیش نخوردم
اونم گلوم درد میکرد یکم با اب گرم قاطی کردم خوردم

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته نوزدهم بارداری
مامان رادمهر مامان رادمهر هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مغز بادام مامان مغز بادام هفته پانزدهم بارداری
مامان محمّد جان مامان محمّد جان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان محمد و تودلی🩵 مامان محمد و تودلی🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان تو دلیم🫀😘 مامان تو دلیم🫀😘 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آیهان🩵✨ مامان آیهان🩵✨ ۸ ماهگی