عسل ضرر داره عزیزم بهتره نخوری
عشل طبیعی خیلی گرمه بهتره نخوری اگه خیلی هوس کردی در حد یه قاشق اشکال نداره
کم مصرف کنید بخاطر تاثیری که روی قندخون میذاره....
مصرف روزانه اش مجازه در حد یک قاشق مرباخوری
عسل گرمه زیاد خوردنش باعث سقط میشه
من شنیدم ضرر داره
نمیدونم بازم🫠
من ک تا یک هفته پیش نخوردم
اونم گلوم درد میکرد یکم با اب گرم قاطی کردم خوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.