سلام خانم ها وقتتون بخیر میگم از چند ماهگی میشه عسل خورد ؟؟؟

۶ پاسخ

دکتر به من گفت بعد چهار ماه در حد رفع هوس ماهی یکبار بخور چون مدام اگر بخوای عسل بخوری باعث شل شدن عضلات رحم و زایمان زودرس میشه

عسل برا نوزاد متولد شده بده برا مادر مشکلی نداره حتی تو گهواره هم زده اینو

من دکترم گفت برای حالت تهوع صبح ها شربت عسل آبلیمو درست کنم بخورم 😐

مگ نمیشه عسل خورد؟😕من میخوردم ک😕

میگن سه ماه اول نخوری بهتره فقط
البته الانم ک هوا رو ب گرمی میره زیاده روی نکنین باز

من میخورم اما یکی دو قاشق مربا خوری گه گداری

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته نوزدهم بارداری
مامان زینب مامان زینب هفته هفدهم بارداری