۲ پاسخ

دیشب خربزه دادم خداروشکر حساسیت نداشت
توت فرنگی هم یکم قبلا خورده .

دکتر ب من گفت همه میوه ها مجازن جز توت ها(توت فرنگی) ، انگور و خربزه
اینا بعد از یکسالگی چون حساسیت زا هستن

سوال های مرتبط

مامان محمد سبحان🧒🏻 مامان محمد سبحان🧒🏻 ۱۰ ماهگی