۵ پاسخ

ویار یعنی به یچیزی حس خوب داری، به یچیزی حس بد
بنظرم معنی اصلی ویار میشه "حس زیاد"

من بارداری اولم گیر کردم اصلا هیچیم نبود الان یکم تهوع دارم ویارم ترش شور

دقیقا منم گیر کردم 😂

بگو از ویار مثلا تهوعش رو دارم ولی هوس خاصی نمیکنم
یا برعکس هرجور ک هستی

ویار ینی همه اینا
هم تهوع و استفراغ هم هوس خوراکی ها و ..

سوال های مرتبط

مامان پناه💞 مامان پناه💞 هفته بیستم بارداری
مامان دلارا. مامان دلارا. ۱ ماهگی