ویار یعنی به یچیزی حس خوب داری، به یچیزی حس بد
بنظرم معنی اصلی ویار میشه "حس زیاد"
من بارداری اولم گیر کردم اصلا هیچیم نبود الان یکم تهوع دارم ویارم ترش شور
دقیقا منم گیر کردم 😂
بگو از ویار مثلا تهوعش رو دارم ولی هوس خاصی نمیکنم
یا برعکس هرجور ک هستی
ویار ینی همه اینا
هم تهوع و استفراغ هم هوس خوراکی ها و ..
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.