بچه ها من این قسمت که علامت ابی زدم درد داره طبیعبه؟؟

تصویر
۱۱ پاسخ

رحم داره بزرگ میشه اون قسمت کشیده میشه برای همینه طبیعیه

منم دارم
رباط گرد رحمی هست

من کلا دیروز این قسمت اینقدر درد میکرد، مخصوصا وقتی راه میرفتم، خداروشکر امروز پاشدم خوب شد، فکر کنم بخاطر وزن بچه و باز شدن لگنه

منم دارم

آره عزیزم طبیعیه نگران نباش اما اگ دردت خیلی زیاد شد برو دکتر خیالت راحت شه

بله داره رحم بزرگ میشه

بخواب بعد سرت بالاتر از بدنت باشه و یه بالشتی بزار زیر پاهات خیلی خوبه

اریییی 😬

سلام منم بعضی وقتا درد میگیره انگار تخمدانه درسته؟؟عادی ول میکنه

ولی نمیدونم ازچبه

منم دارم

سوال های مرتبط