سلام بچه ها بنظرتثن نوک سینم میسوزه و کمی درد داره طبیعبه

۳ پاسخ

اى جانم عزيزم
مامان جونيايي كه براى نظم دهى و قشنكَى اتاق نى نى هاتون باكسهاى نظم دهنده قى. طونى ميخواهيد
كارم سيسمونى و اكسسورى اتاق كودكه در پيام رسان داخلى پيام بزاريد نمونه
كارهامو بفرستم
باهر تركيب رنك وطرحى هم قابل
سفارشن
٠٩٠١٢٢٢٥٣٩٧

تصویر

اره عزیزم‌ من یکم با روغن‌یا لوسیون چرب میکنم بهتر‌میشه

بله طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان پرنسس🎀 مامان پرنسس🎀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فسقلی🧸✨️ مامان فسقلی🧸✨️ ۲ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان سه قلو ها مامان مامان سه قلو ها ۱ ماهگی
مامان عسل برکه مامان عسل برکه هفته سی‌ویکم بارداری