خانما شیرازی ،کجا آزمایش انتی دادین که خوب بود ؟؟؟

۶ پاسخ

ازمایشگاه نیلو فرداصبحش هم جوابش اومد

نیلو رفتم خوب بود زودی هم جواب اماده شد انلاین فرستاد
باید تو ۲۴ ساعت هردو رو انجام بدین فقط

آزمایشگاه راز

عزیزم آزمایش و سنو رو باید باهم تو یک هفته انجام بدید
سنوگرافی ک خودم رفتم خیلی راضی بودم پیش دکتر احسان یزدان پناه nt جنسیت بچم رو هم صددرصدی مشخص کرد

عزیزم منم میخا برم ان تی هفته آینده

تو چه علائمی داری ؟!

ازمایشگاه نیلو
۲ روزه هم آماده شد

سوال های مرتبط

مامان پسته☺️ مامان پسته☺️ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان محمد امین مامان محمد امین ۶ ماهگی