۱۴ پاسخ

نه دو وعدا کافیه
روده بچه ها هنوز قدرت جذب مواد مغذی از غذارو زیاد ندداره اگه غذا زیاد بدی وزن انچانان نمیگیره
تا هشت نه ماهگی دو وعدا کافیه اونم فقد برا اینکه با بافت غذا اشنا شه و بلعیدن یاد بگیره

کمه ۷ماهشه

نظر متخصص

تصویر

من سه وعده خییلیی وقته میدم
از حدود ۶ ماهگیش

من دو وعده میدم یه بارم میان وعده

من سه وعده میدم

شماها خوبه دو وعده میدین من که ی وعده میدم چی😄

من سه وعده میدادم با یه میان وعده ولی شب اصلا راحت نمیخوابید همش پهلو به پهلو میشد اذیت بود
شام رو حذف کردم اکی شد

تازه باید میان وعده هم بدی😂😂

دو میان وعده و نهار از ۹ ماهگی وعده شام معرفی میشه.

بله باید سه وعده بدی صبحانه ناهار و شام

من هرچقدر وقت کنم و دلش بخواد و....
هیچ بایدی وجود نداره عزیزم
بعضی روزا به پنج وعده هم میرسه بعضی روزا یه وعده هم به زحمت

من ۷ ماهگی یک وعده هم به سختی می‌رسیدم بدم بهش

منم همینطو🚶🏻‍♀️‍➡️

سوال های مرتبط