۴ پاسخ

عفونته دیگه حموم برو با شامپو بچه بشور با سرم شستشو هروز بشور هر من شستم تا ۱۱ روز که بخیه هام درآوردم دیگه عفونت نداشت

وااای منم الان یه ماه شده یکی دوتا از بخیه هام هست و همچین ترشحی دارم گلاب به روت بو هم داره🥺😭

عزیزم من مشابه این ترشح رو داشتم گلاب به روت یکم هم بو داشت رفتم دکتر گفت از نخ بخیه‌هاست،حالا شما میخوای با دکترت مشورت کن بازم.

من الانم ترشح دارم با خلط

سوال های مرتبط