مامانای گل شیرخشک تروویتال خوب شیرخشکیه یا ن

۴ پاسخ

منم پسرم تروویتال میخوره وزن دهیش عالیه و دوستش داره مزشو

تصویر

دکتر ب پسرمن داد قبلا ببلاک و نان کامفورت دادم نمیخورد الان تروویتال رو دوس داره

خیلی چرب و سنگینه و خوشمزه هم هست

من ترویتال میدم دخترم مزشو دوست داره

سوال های مرتبط

مامان ایلیار💙💙💙 مامان ایلیار💙💙💙 ۱۰ ماهگی
مامان رضام 💛رستام🧡 مامان رضام 💛رستام🧡 ۵ ماهگی