دختر منم میریزه بیرون یک سی سی اب قاطیش میکنم میخوره . احتمالا بخاطر غلظتش میریزه بیرون
مارک قطره رو عوض کن شاید طعمشو دوس نداره
من تو شیر قاطی میکنم میدم
قطره استامینوفت طعم توت فرنگی تب گرفت دادم خورد. آد هم توت فرنگی هست؟؟
پدیا بست موزی مزه اش خوبه؟؟
آد توت فرنگی هم هست ؟؟
چه مارکی میدی
با قطره چکون نمیخوره؟ به نظرم یه آد دیگه بگیر مزشو دوست داشته باشه یه جوری میخوره میگه بازم بده
خب. شاید اونیکه میدی طعمشو دوست نداره یکی دیگه بگیر
اد میدم سریع هم سینمو بهش میدم بازم بیرون می ریزه
دخترمنم میریزه
پسر من از اول هم عاشق آد بود
تموم میشه گریه میکنه بازم میخواد 😅😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.