منکه همون روزی که مرخص شدم اولین کاری که کردم دوش گرفتم😅
دکتر به من گفت ی هفته بعد برو حمام
برا من گفتن ميتوني رفتي خونه امروز فردا بري حموم البته سريع و هفته اي يكي دوبار اما من ميترسيدم بعد ٢٠روز رفتم الانم كه دير به دير ميرم😪🫤
من تا یه هفته نرفتم ترسیدم بشینم ولی فک کنم از سه روز بعدش دیگ راحتی میتونی
من دو روز بعدش رفتم
من که فرداش رفتم حمام
دکتر گفت هیچ منعی نداره
لکه بینی بعدش هم تا هفته اول طبیعیع
به من گف تا سه روز ولی من روز چهارم رفتم حتما حتما روی صندلی بشین با اب ولرمم دوش بگیر
من فردا میخوام برم سرکلاژ بشم
میشه یکم دربارع اش بگید که چطوری انجام میشه
خیلی دلهره و استرس دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.