۶ پاسخ

به امید خدا بارداری نگران نباش خب اگه پریود بود زیاد میشد

سینه ها تون هم درد داره

ممنون میشم آخرین تایپک‌منو جواب بدید

بارداری مبارکت باشه واسه منم دعا کن
بزار چند روزی بگذره برو ازمایش بده

بارداریییی 😍 لکم لک لانه گزینی بوده قشنگم مبارکت باشه😍

حامله ای گلم اونم خون لانه گزینی شاید بوده برو ازمایش بده

سوال های مرتبط