۶ پاسخ

ولی طعمش خیلی خوب شده بود🤌🤌

تصویر

باید مایع کیک رو به دو قسمت مساوی تقسیم کنی
به یکیش دو تا قاشق آرد اضافه کنی
به اون یکی دو تا قاشق پودر کاکائو
بعدش داخل قالب رو چرب کن
اول یه ملاقه مایع سفید
بعد یه ملاقه مایع کاکائو
همینجوری به ترتیب می ریزی تا تموم بشه

پودر کاکائو یا باید با اردت قاطی کنی
یا با یکم از روغن کیکت

باید مایه ی کیک رو دو قسمت مساوی کنین به یک قسمت پودر کاکائو بزنین به نصف دیگه به اندازه ی پودر کاکائویی که اضافه کردین آرد بزنین بعد بایک پیمانه مشخص از هرکدوم به اندازه ی مساوی داخل قالب بریزین

پودر کاکائوت رو تو روغن حل کن و بریز تو کیک

وای انگار ریده 😐🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان قلبم🤸‍♂️💕 مامان قلبم🤸‍♂️💕 ۴ سالگی
مامان دیان💙🩵 مامان دیان💙🩵 ۴ سالگی