ولی طعمش خیلی خوب شده بود🤌🤌
باید مایع کیک رو به دو قسمت مساوی تقسیم کنی
به یکیش دو تا قاشق آرد اضافه کنی
به اون یکی دو تا قاشق پودر کاکائو
بعدش داخل قالب رو چرب کن
اول یه ملاقه مایع سفید
بعد یه ملاقه مایع کاکائو
همینجوری به ترتیب می ریزی تا تموم بشه
پودر کاکائو یا باید با اردت قاطی کنی
یا با یکم از روغن کیکت
باید مایه ی کیک رو دو قسمت مساوی کنین به یک قسمت پودر کاکائو بزنین به نصف دیگه به اندازه ی پودر کاکائویی که اضافه کردین آرد بزنین بعد بایک پیمانه مشخص از هرکدوم به اندازه ی مساوی داخل قالب بریزین
پودر کاکائوت رو تو روغن حل کن و بریز تو کیک
وای انگار ریده 😐🤣🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.