۱۸ پاسخ

🤣🤣🤣والا ما خودمون دنبال کسی هستیم ماله مارم ببره🤣🤣🤣🤣🤭🤭🤭

وییی خدا دلت میاااد
بیارش پیش من با دخترام بازی کنه🥰😍

خودم دوتاش دارم مغزم داره سوت میکشه از دستشون تازه خوابیدن

با لبخندش داره میگ خدا به داد اونی برسه ک منو قبول کنه😆😆😆

یدونم من دارم بگو بیان اونم ببرن پدرمو درآورده وزه خانوم

از لبخندش مشخصه شیطونه🤣

کجایی ک بچت با لباس باز میره بیرون...اینجا اینجوری ببرم بیرون یخ میزنه

منم همینم بخدا امشب مهمون داشتم آبرو برامون نذاشت😑😑😑

من میامممم 🤣😍راحت میشم...میشه دو تا بچه...واقعا حال و حوصله بارداری مجدد رو ندارم

با جان دل پذیرام😂خودم یکی دارم دقیقا مثل دخترشما بوره نمیدونم این بورا چرا انقدر فضولن😂😂

ای ننه انشالله خدا یک دختراین جوری به من بده

خوبی.

سلام خولی

ماشاالله بهش 😍

ای جانم بهش دقیقا میاد شیطون باشه 😉🫠

یکیش هم من دارم الان هم بالا سرش نشستم چون تب داره😣😣

من من

وایییی عزیزدلم خدا حفظش کنه🤩

سوال های مرتبط