۱۲ پاسخ

دراز بکش

آخی زایمان کردی

من جذبی بود مینشستم مشکلی هم پیش نیومد خداراشکر از دکتر هم همون تو بیمارستان پرسیدم گفت موردی نداره راحت باش

مجبور شدم همش مشستم با اینکه درد داشتم

نه نشین من نشستم ورم کرد

نه پاره میشن نشین

ازاین تیوپ ها ک مال بواسیری هاست بگیر روش بشین

نه، لم داده یا درازکش شیر می‌دم هنوز
روی نشیمن طبی سوراخدار بشین اگر مجبوری

حالتz بشین

طبیعی؟؟

خیییلی درد داره ولی مجبور بودم بهش شبر بدم بشینم

نشین اصلا یا کج بشین وزنت رو پات بنداز

سوال های مرتبط