۵ پاسخ

دکلره نکنی بهتره
فقط رنگ بدون آمونیاک استفاده کن

والا من شنیدم دکلره عوارضش رو ۱۰سالگی بچه نشون میده
دیگه کلی صبر کردی ایشالا بعد زایمان رنگ و دکلره کن
خیالت راحت تره

من رنگ کردم ولی ساده
دکترم گفت دکلره مش لایت برای بعد زایمان ولی رنگ ساده توی ۳۶هفته اوکیه

دکتر بمن گفت دکلره نکن

ایده عکس ماه‌گرد
ایده عکس تولد
ایده عکس جشن دندونی
ایده عکس ختنه سورون
برای مامانای گل
شما هم عکس  ماه‌گرد کوچولوهاتونو‌  بفرستید تا برای مامانای دیگه ایده بشه🥰

لینک کانال برای عضویت
@qwer1no

سوال های مرتبط

مامان محیا بانو مامان محیا بانو ۴ ماهگی