سلام این شربت برای چیه ؟خوبه به نوزاد ۲ماهه بدم

تصویر
۶ پاسخ

دكتر نلا از ١ماهگي داده عاليه كاملا رفلاكسش كنترل ميكنه

برا رفلاکسه ، مقدارش با توجه ب وزن نوزاد هست، ب بچه من گفته هر ۱۲ ساعت یک و نیم سی سی

منم به دخترم میدم ولی اینطوری نیس

رفلاکس داره دیگه؟ باید بدیش ببینی روش تاثیر میکنه یا نه نیازه داروش عوض بشه

برا رفلاکسه ۲ونیم سی سی زیاد نیس من ۳ ماهه بود ۱ونیم سی سی میدادم

خوبه که بستگی داره
مگه دکتر نداده؟

سوال های مرتبط

مامان 🩷گندم و گیسو🩷 مامان 🩷گندم و گیسو🩷 هفته دوازدهم بارداری
مامان علی💙 مامان علی💙 ۵ ماهگی