دكتر نلا از ١ماهگي داده عاليه كاملا رفلاكسش كنترل ميكنه
برا رفلاکسه ، مقدارش با توجه ب وزن نوزاد هست، ب بچه من گفته هر ۱۲ ساعت یک و نیم سی سی
منم به دخترم میدم ولی اینطوری نیس
رفلاکس داره دیگه؟ باید بدیش ببینی روش تاثیر میکنه یا نه نیازه داروش عوض بشه
برا رفلاکسه ۲ونیم سی سی زیاد نیس من ۳ ماهه بود ۱ونیم سی سی میدادم
خوبه که بستگی داره
مگه دکتر نداده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.