شرایط ازمایش گلوکز چطوره؟
روندش چطور پیش میره؟

۵ پاسخ

خوبع ولی من اوکی نبودم زیاد نمدونم چرا

۸ تا ۱۰ ساعت ناشتا باش
صبح زود برو که به گرما نخوری
۸ صبح برو
ازت یه بار خون میگیرن
یه شربت میدن میخوری
بعدش ازمایش ادراره اونم‌میدی
بعد یک ساعت بعد یه بار دیگ خون میگیرن
بعدش دوباره یک ساعت بعد خون میگیرن
فقط سعی کن توی طول این مدت جلو افتاب نری
گرمت نشه
وگرنه اصلا اذیت نمیشی

اول خون ناشتا ازت میگیرن بعد پودر قندو میدن که مزه شربت میده سعی کن کم کم بخوری و اگه دیدی ته بطری پودر حل نشده هست تهشو دوباره یذره آب کن وبازم کم کم بخور یهویی سر نکش که حالت تهوع میگیری.بعد یه ساعت خون دومو میگیرن بعد دوساعت خون سوم.

منم انقدی که براش استرس داشتم سخت نبوداصلا وراحت گذشت نمیشه گفت عالی بود ولی قابل تحمل بود

برای من ک خوب بود مشکلی پیش نیومد

سوال های مرتبط

مامان پارساو نیلا😍 مامان پارساو نیلا😍 ۱ ماهگی
مامان 🩷عسل🩷 مامان 🩷عسل🩷 ۳ ماهگی
مامان پارمیس مامان پارمیس ۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۷ ماهگی
مامان معراج🩵جانا🩷 مامان معراج🩵جانا🩷 ۱ سالگی
مامان دو سربازِ کوچک مامان دو سربازِ کوچک ۱۱ ماهگی
مامان آراد کوچولو مامان آراد کوچولو ۱۱ ماهگی
مامان آرکان💙 مامان آرکان💙 ۷ ماهگی
مامان ارسلان🤰 مامان ارسلان🤰 ۳ ماهگی
مامان آروین و رادوین مامان آروین و رادوین ۱۱ ماهگی
مامان آرین کوچولو 🩵 مامان آرین کوچولو 🩵 ۱۰ ماهگی
مامان علی اصغر 😘 مامان علی اصغر 😘 ۷ ماهگی