خوبع ولی من اوکی نبودم زیاد نمدونم چرا
۸ تا ۱۰ ساعت ناشتا باش
صبح زود برو که به گرما نخوری
۸ صبح برو
ازت یه بار خون میگیرن
یه شربت میدن میخوری
بعدش ازمایش ادراره اونممیدی
بعد یک ساعت بعد یه بار دیگ خون میگیرن
بعدش دوباره یک ساعت بعد خون میگیرن
فقط سعی کن توی طول این مدت جلو افتاب نری
گرمت نشه
وگرنه اصلا اذیت نمیشی
اول خون ناشتا ازت میگیرن بعد پودر قندو میدن که مزه شربت میده سعی کن کم کم بخوری و اگه دیدی ته بطری پودر حل نشده هست تهشو دوباره یذره آب کن وبازم کم کم بخور یهویی سر نکش که حالت تهوع میگیری.بعد یه ساعت خون دومو میگیرن بعد دوساعت خون سوم.
منم انقدی که براش استرس داشتم سخت نبوداصلا وراحت گذشت نمیشه گفت عالی بود ولی قابل تحمل بود
برای من ک خوب بود مشکلی پیش نیومد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.