بستگی داره تب برای چی باشه . اگه برای واکسن باشه استامینوفن رو میدم حتما چون درد هم داره بچه به جز تب.
عزیزم لباساشو کم کن و اینکه تبش ۳۸ باشه بالا هستش مرتب سر ساعت بهش استامینوفن بده دست و صورتشو با اب ولرم بشوری تبش میاد پایین
تا جایی که میتونی استامبنوفن نده،لباسشو کم کن دمای بدنش بیاد پایین ولی از ۳۸ به بالا دیگه تب محسوب میشه
من از ۳۷و۳ یا ۴ میدم تا بالاتر نرفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.