۴ پاسخ

الان بزرگ شده نه چون گریه میکنه میخاد ک سریع بزارمش ک خواب از سرش نپره

اره هنوز کوچولوعه اروغشو بگیر هر دفعه بعد شیر ...پشتشو بجای اینکه فقط ضربه بزنی با کف دست ب سمت بالا بکش ...مثلا چند بار ضربه ای بزن و چن بالا هی با کف دست ب سمت بالا بکش ...راحتتر اروغ میزنه

خیلی خواب آلود باشم نه
ب پهلو میزارمش

نه چون خوابه بیدار میشه به پهلو میخابونم

سوال های مرتبط