خانوما طرح یسنا شامل ماهم میشه ؟

کولیک رفلاکس شیردهی

۶ پاسخ

واسه کسایی که دوقلو یا چند قلو دارن میریزن

فعلا که چیزی نریختن

۲بار من گرفتم ۶۰۰هزار تومان😅دیگه ندادن

وای نه خدایی نکرده بودجه تموم میشه به ما بدن😐اونوقت جیب خودشونا با چی پر کنن بدبختا

برای ما هم ندادن

نه بابا,😬🤣

سوال های مرتبط